вторник, 24 февруари 2009 г.

Стандартен или нестандартен ‘brand awareness” предпочитате?



Днес, пътувайки към поредната консултация с клиент и попадайки в тежко задръстване, имах възможността да огледам множеството билбордове по пътя, през който минавах и да си дам сметка, колко от тях не бях забелязала досега, въпреки, че се движа ежедневно по този маршрут.

Питам се, дали всички тези рекламодатели си дават ясна сметка за това, коя е силата на билбордовете? Те рядко вършат цялата работа по маркетинга и продажбите, но са велики в активирането на паметта на хората за всички Ваши маркетинг усилия, достигнали до тях! Точно така, силата на билбордовете е в
напомнянето!

И изведнъж, сред редицата с билбордове, които сега дори не мога да изброя на кого са и за какво искаха да ми напомнят, забелязвам моментално нещо нестандартно, нещо свежо – точно в стил Guerrilla Marketing и то в София!

Искам лично да поздравя екипа, родил и създал тази “Guerrilla Marketing” идея и ако, някой от тях чете този блог, моля да се свърже с мен, за да поискам разрешението на екипа да включа този пример в моята предстояща книга “Guerrilla Marketing в примери”.

Дали, вече и Вие не усещате свежестта на happy day?

Благодаря и на Seth Godin, че в днешния си пост в блога си ме мотивира да споделям повече с Вас!

2 коментара:

  1. А кой всъщност го е направил?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте,

    Не знам кой го е направил и вярвам, че чрез тази публикация ще успеем да стигнем до екипа, реализирал този Guerrilla Marketing пример в България!

    ОтговорИзтриване