петък, 27 ноември 2009 г.

Guerrilla Marketing. Търпението в маркетинга.

1. Първият път, когато човек поглежда реклама, той не я вижда.
2. Вторият път, той не я забелязва.
3. Третият път, той съзнава нейното съществуване.
4. Четвъртият път, той слабо си спомня, че я е виждал някъде.
5. Петият път, той я прочита отгоре-отгоре.
6. Шестият път, той се заглежда в нея.
7. Седмият път, той я прочита и си казва “О, братко!”
8. Осмият път, той си казва “Ето го пак това пусто нещо!”
9. Деветият път, той се чуди дали се равнява на нещо.
10. Десетият път, той пита съседа си дали е пробвал това нещо.
11. Единадесетият път, той се чуди дали реклама се изплаща.
12. Дванадесетият път, той си мисли, че може да е добро нещо.
13. Тринадесетият път, той мисли, че може да си струва.
14. Четиринадесетият път, той си спомня, че е искал такова нещо много отдавна.
15. Петнадесетият път, той се измъчва, че не може да си позволи да го купи.
16. Шестнадесетият път, той си мисли, че ще си го купи един ден.
17. Седемнадесетият път, той си обещава, че ще си го купи.
18. Осемнадесетият път, той се ядосва на своята бедност.
19. Деветнадесетият път, той си пресмята парите много внимателно.
20. Двадесетият път, той си купува, това, което предлага рекламата.

Този списък, който току що прочетохте, е написан от Thomas Smith от Лондон през 1885 г. Но сега сме вече в 21 век, така че си задаваме въпроса, колко от изброените неща в този списък са верни днес? Отговорът е : всичките 20.

Guerrilla мениджърите знаят, че най-важният елемент за успеха на великолепния маркетинг е ангажиментът към фокусирания план. Те знаят, че това изисква повторение. Това знание зарежда техния ангажимент.

Така, както за имотите важи – местоположение, местоположение, местоположение, така за маркетингът е валидно: повторение, повторение, повторение.

ПОКАНА:

На 18.12.2009 /петък/ и 19.12.2009 /събота/ са двете дати за практическия еднодневен интензивен уъркшоп “Guerrilla Marketing: КАК ДА СЪЗДАМ УСПЕШЕН МАРКЕТИНГ ПЛАН ЗА 1 ДЕН?". Той е създаден специално за Вас, за да ви “обучава”, “вдъхновява” и “забавлява”. Той включва десетки НОВИ методи, ценни практически примери и идеи, основаващите се на доказани маркетинг и бизнес техники, които помагат на хора като Вас - с много ограничени маркетинг бюджети, но с неограничено въображение и желание, да постигат успех! Създаден е специално за Вас: собственици и управители на малък и среден бизнес, мениджъри в областта на маркетинга и продажбите, рекламни и PR експерти и специалисти, с ясното съзнание, че ще Ви бъде по-полезен от всичко, което сте учили или прочели и ще провокира мислите и въображението Ви !

За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu

АНОНС:

От началото на месец ноември стартирах инициатива, която ще Ви даде възможност да рекламирате Вашия бизнес, като публикувам в блога на Guerrilla Marketing http://jnnmarketing.blogspot.com най-интересните примери от Вашата практиката, които са нестадратни, ефективни и забавни. Изпратете Вашия пример на janet@jnn-marketing.com и запишете в Subject: “Пример Guerrilla Marketing в България”.

2 коментара:

  1. Буквално преведено това означава ПАРТИЗАНСКИ МАРКЕТИНГ /ПАЗАР/... има написано и то не малко за партизански действия на пазара ... искам само да спомена, че гези действия изразходват много ресурси и никога не водят до победа...
    Имат разбира се приложение, но това не е за коментар, а са отделен post.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ви за споделеното Ви лично мнение и коментар! Аз адмирирам Вашите авторски статии в блога Ви на адрес: http://pzarnavoina.blogspot.com/ и ги препоръчвам на читателите на моя блог, посветен на Guerrilla Marketing!

    Пожелавам Ви успех!

    С уважение!
    Жанет Найденова

    П.С. За Guerrilla победата означава печалба и лоялни клиенти в дългосрочен план.

    ОтговорИзтриване