понеделник, 31 август 2009 г.

Guerrilla Marketing. Още примери за нестандартен брендинг от България.

Напоследък забелязвам все повече и повече използването на нетрадиционни начини за привличане вниманието на потребителя и в България, а не само по света. Терминът Guerrilla Marketing се употребява все по-често от рекламните агенции в България. При над 40% свит рекламен пазар агенциите се опитват да запазят работните си места и обръщат по-голямо внимание на ефективността за клиента. Вече печалбата е тази, която трябва да води и клиентите и рекламните агенции.

За Guerrilla Marketing единственият критерий за ефективен маркетинг, в частност реклама (т.к. рекламата е само едно от 200 маркетинг средства на Guerrilla Marketing) е печалбата. Ако желаете да получите списъка с 200 маркетинг средства (100 офлайн и 100 онлайн) на Guerrilla Marketing, изпратете празен е-майл до аутореспондер: 200GM@sendfree.com и до минута ще получите списъка по е-мейл във Вашата пощенска кутия.

Винаги нося със себе си фотоапарат и търся нестандартното и когато го срещна, желая да го уловя и да го споделя с Вас. Ето и последните примери. Първият от тях е за нестандартен брендинг на българската марка Andrews’ Fashion. Марката стартира с мъжко облекло, след това разшири портфолиото си и с дамско модно облекло. Снимката е на камиона, с който снабдяват магазините на марката в България и е направена до Sky City в София, където марката има представителен магазин.


Вторият пример за нестандартен брендинг е на минералната вода “Банкя”. Имах бизнес среща между Gartner (т.к. моята компания JNN Консулт ЕООД е маркетинг агенция за България на най-голямата консултантска IT компания в света) и потенциален клиент в офис в Бизнес Парк София в Младост 4. При асансьора заснех следните снимки:


Най-въздействащата реклама на минерaлната вода за мен е “Красота от всяка капка” във вид на “point of sаles” брандинг на минералната вода “Банкя”. Наистина оригинална идея, с толкова много красота ... от всяка капка:


Заповядайте във гр. Варна на 14.09.2009 г., където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” с подкрепата на Dir.bg. За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг канал за привличане на нови клиенти, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от практиката ми!

БОНУС: Всеки от Вас, който участва в семинара ще има шанса да спечели чрез томбола БЕЗПЛАТНА ДИРЕКТ РЕКЛАМА от 1000 клика (таргетирани потенциални клиенти) към уеб сайта си, предоставени от http://direct.dir.bg (на стойност 120 лв.), с която ефективно и икономично бихте могли директно да популяризирате Вашия бизнес! Сега получавате този уникален шанс! Възползвайте се! Таксата за участие е наистина ниска - само 99 лв. без ДДС.

За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
Ще се радвам да се видим 'на живо' във Варна на 14.09.2009 г.!

петък, 14 август 2009 г.

Guerrilla Marketing. Пример от България за нестандартен брендинг: бутилка Perrier

През изминалите летни дни, като че ли имаше моменти, в които лично на мен горещината ми дойде малко в повече. Шофирайки из улиците на София, в един миг с периферното си зрение съзирам една невероятна бутилка на френската минералната вода Perrier. Не можах да устоя на изкушението, спрях с колата и направих няколко снимки на този нестандартен пример за брендинг, за да го споделя с Вас!

Това е един наистина добър пример за Guerrilla Marketing – голямо въобръжение, малка инвестиция, запомнящ се ефект! Бих се радвала, ако създателите на тази идея се свържат с мен, за да публикувам техния пример в предстоящата ми книга, посветена на Guerrilla Marketing примерите от България.

А ето как изглежда истинската бутилка на водата с марката Perrier:


Още една снимка от входа на заведението, пред което бяха поставени двата храста с формата на бутилка Perrier.

По този повод бих искала да споделя с Вас и един прекрасен видео клип, създаден от Ogilvy Paris France, публикуван в Youtube.com на адрес:
http://www.youtube.com/watch?v=ntTaVWW33z8

Прекрасен клип! Няма как да не утолиш жаждата си с Perrier, нали! “Perrier спасява горещият град” – това е слоганът на кампанията! Поздравления за екипа, създал такова съблазнително желание за този продукт!

Дали, вече и Вие не искате бутилка Perrier?

......................................................................................................
Ще се радвам да се видим в гр. Варна на 14.09.2009 г. , където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” с подкрепата на Dir.bg. За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от практиката ми!

БЕЗПЛАТЕН VIP сайт от http://vip.dir.bg/kakvo_e_vip.php (на стойност 65 лв. за един месец) ще получи всеки един от Вас, който се регистрира и заплати таксата си за участие до 31.08.2009 г.!

БОНУС: Всеки от Вас, който участва в семинара ще има шанса да спечели чрез томбола БЕЗПЛАТНА ДИРЕКТ РЕКЛАМА от 1000 клика към уеб сайта си, предоставени от http://direct.dir.bg/ (на стойност 120 лв.), с която ефективно и икономично бихте могли директно да популяризирате Вашия бизнес! Сега получавате този уникален шанс! Възползвайте се! За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/

........................................................................................................