петък, 30 юли 2010 г.

Най-нови примери на Guerrilla Marketing

Тези дни често си мислех за какво да пиша след публикацията за Модерният потребител и традиционния рекламодател и реших да споделя най-новите примери на Guerrilla Marketing. Вярвам, че ще Ви бъдат интересни! Заповядайте и в нашата група на Guerrilla Marketing във Facebook на адрес: за да споделяме заедно примери и да обменяме опит и информация за Guerrilla Marketing!
Пример 1: Нестандартен билборд на марката KOLESTON (марка боя за коса)
Брюнетка :-)
Блондинка :-)
Страхотно позициониране като ‘naturals’ KOLESTON!
Пример 2: “Guerrilla” книжарница
Любимата ми книжарница определно би изглеждала така :-)

















Пример 3: National Geographic
Кампания на National Geographic за популяризиране красотата на страната, за която е кампанията чрез фото конкурс. Снимката е направена от Василена Вълчанова. Благодаря, Васи, за чудесния пример! Цялата статия на Васи можете да прочетете тук:

3 коментара:

  1. Много готини нови идеи, Жанет. А по въпроса за National Geographic: кампанията беше много силна, имах възможността да я видя на живо миналото лято в Холандия: http://vasvalch.com/marketing/opoznai-rodinata/ (снимката тук е от моя пост, ако не се лъжа)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ви, Васи! А по въпроса за снимката от кампанията на National Geographic - изпрати ми я една приятелка, която е бренд мениджър и ми писа, че неин приятел от чужбина и я препратил, тъй като и тя събира примери на Guerrilla Marketing. Поддържате чудесен блог и сте моята зодия :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Това със стълбите на книжарницата е страхотно!

    ОтговорИзтриване