четвъртък, 25 юни 2009 г.

Как “Guerrilla Marketing” избира правилната медиа?


И така, някои медии са ябълки, a други са портокали. Това, което работи в една медиа може да не работи в друга.

Guerrillas притежават интуицията за силата на всяка една медиа. Те се осланят на силните страни в използването на дадена медиа, за да извлекат нейните най-големи преимущества.

Ето какво знаят Guerrillas за силата на медиите:

· Силата на вестниците са новините. Маркетингът, който е пълен с новини се забелязва защото новините са на преден план в съзнанието на читателите

· Силата на списанията е доверието, правдоподобността. Читателите несъзнателно придават същата правдоподобност на рекламодателя, която те асоциират със списанието

· Силата на радиото е интимността. Радиото е ситуация едно към едно, която позволява интимна близост между слушателя и водeщия

· Силата на директната поща е неотложността. Офертите, които са валидни до определена дата и могат да изтекат преди получателят да реагира, често ги мотивира да действат сега

· Силата на телемаркетинга е близостта. Много малко медии Ви позволяват да установите контакт в ситуация “дай и вземи” толкова изкусно колкото телефонът

· Силата на брошурите е във възможността да предоставят детайли. Много малко медии Ви предоставят времето и пространството за развитие на Вашите ползи така, както една брошура

· Силата на малките обяви е в информацията. Никой не чете малките обяви с изключение на тези читатели, които търсят обявите

· Силата на Жълти страници е в повече информация. Тук, потенциалните клиенти получават поглед върху цялата конкурентна ситуация и могат да сравняват

· Силата на телевизията е във възможността да демонстрира. Никоя друга медиа не Ви предоставя възможността да показвате Вашия продукт или услуга в действие с ползите, които те предлагат. Телевизията все още е неопровержимият шампион в тежката категория на маркетинга

· Силата на Интернет е интерактивността. Вие можете да привлечете вниманието на хората, да ги информирате, да отговаряте на техните въпроси и да вземете техните поръчки.

· Силата на табелите са импулсивните реакции. Табелите и знаците мотивират хората да купуват, когато те са си наумили да купуват. Табелите и знаците натискат спусъка на импулса и/или напомнят на хората за другия Ви маркетинг

· Силата на флайърите (листовките) е в икономичността. Те могат да бъдат създадени, произведени и разпространени за много малко пари и дори могат да Ви донесат мигновени резултати

· Силата на билбордовете е да напомнят. Те рядко извършват цялата работа по продажбите, но те са велики в активирането на паметта на хората за всички Ваши останали усилия.

Сега вече знаете как да изберете най-подходящите медии за Вашият интегриран маркетинг, нали?

.........................................................................................
Ще се радвам да се видим във Варна на 17.07.2009 г. , където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” с любезното съдействие на сп. “Твоят БИЗНЕС”. За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от практиката ми! За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
...............................................................................................

1 коментар:

  1. Много прецизна и полезна публикация. Хубаво е да се напомня често.

    ОтговорИзтриване