Осъзнавайки, че конкуренцията, която е в съседство е жестока, Guerrilla собственикът използвал повече въображение отколкото само маркетинг левове, за да разпространи информацията за това, колко чудесна е храната в ресторанта.
Той разпространил купони за две безплатни вечери до всички фризьорски салони в околността на ресторанта, в радиус от един километър. Разбира се фризьорките първи посетили ресторанта. И тъй като храната там била толкова чудесна, колкото е рекламирана в купоните, фризьорките я хвалели пред всеки свой клиент.
Както знаете клюките тръгват от фризьорските салони или бръснарниците. Новината се разпространила бързо и скоро в целия град се заговорило за този ресторант.
Това е един пример на истинския дух на Guerrilla: малка инвестиция, много голямо въображение, чудесен бизнес.
..........................................................................................
Този месец се състоя неформална среща на Guerrillas обществото в София, на което приятната изненада бе поднесена от г-жа Ина Георгиева – издателят на сп. “Твоят БИЗНЕС” с едно прекрасно изпълнение на флейта, което заедно с Ина, бихме искали да споделим с всички Вас - читателите и последователите на този блог!
Ще се радвам да се видим в Бургас, на 19.06.2009 г. , където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Маркетингът за твоя УСПЕХ!” с любезното съдействие на сп. “Твоят БИЗНЕС”. За 1 ден ще научите как да създадете успешен Guerrilla Marketing план, маркетинг календар и медиа план и ще го направим заедно! За повече информация и регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
.......................................................................
Няма коментари:
Публикуване на коментар