Пример 1: Нестандартен билборд на марката KOLESTON (марка боя за коса)
Брюнетка :-)
Блондинка :-)
Страхотно позициониране като ‘naturals’ KOLESTON!
Пример 2: “Guerrilla” книжарница
Любимата ми книжарница определно би изглеждала така :-)
Пример 3: National Geographic
Кампания на National Geographic за популяризиране красотата на страната, за която е кампанията чрез фото конкурс. Снимката е направена от Василена Вълчанова. Благодаря, Васи, за чудесния пример! Цялата статия на Васи можете да прочетете тук:
Много готини нови идеи, Жанет. А по въпроса за National Geographic: кампанията беше много силна, имах възможността да я видя на живо миналото лято в Холандия: http://vasvalch.com/marketing/opoznai-rodinata/ (снимката тук е от моя пост, ако не се лъжа)
ОтговорИзтриванеБлагодаря Ви, Васи! А по въпроса за снимката от кампанията на National Geographic - изпрати ми я една приятелка, която е бренд мениджър и ми писа, че неин приятел от чужбина и я препратил, тъй като и тя събира примери на Guerrilla Marketing. Поддържате чудесен блог и сте моята зодия :-)
ОтговорИзтриванеТова със стълбите на книжарницата е страхотно!
ОтговорИзтриване