Беше топъл пролетен ден. Бързах към поредната
среща за деня и в последния момент, поради задръстванията реших да променя
маршрута с надеждата, че ще стигна точно навреме.
Попаднах отново в дълга колона на светофара за ляв завой и с периферното си зрение зърнах отляво нещо необичайно: палитра от цветове под формата на червила, строени край пътя и в близост до тях – най-големият и ярък екземпляр, привличащ вниманието! Поредният пример за Guerrilla кампания в България. Този път от дрогерии Lilly.
Мотивира ме да взема фотоапара, да заснема видяното и да споделя този пример на Guerrilla Marketing с Вас.
Мястото е в София, паметникът на Съветската армия в парка на Свободата.
Резултатът споделям с всички Вас!
Какво е посланието е трудно да се разбере и нека не забравяме най-важното: “Колкото и нестандартен да е криейтивът на една кампания, ако тя не носи печалба за бизнеса, не е Guerrilla Marketing” – Jay Conrad Levinson, бащата на Guerrilla Marketing.
Споделям един добър пример от ИКЕА България преди откриването: http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/09/guerrilla-marketing-ikea.html
Присъединете се към общността на Guerrilla Marketing във Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500 и нека споделяме заедно!
Няма коментари:
Публикуване на коментар