вторник, 10 август 2010 г.

Още примери на Guerrilla Marketing от световната практика!

След най-новите примери на Guerrilla Marketing от миналия пост http://jnnmarketing.blogspot.com/2010/07/guerrilla-marketing.html бих искала да споделя с Вас още примери на Guerrilla Marketing, които вярвам, че ще Ви бъдат интересни и са подходящи за горещите летни дни :-)

А преди това да си припомним и още примери на нестандартен брендинг от България, публикувани в блога преди година:

http://jnnmarketing.blogspot.com/2009/08/guerrilla-marketing.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2009/08/guerrilla-marketing-perrier.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2009/04/guerrilla-marketing.html

Пример 1: Нестандартна покана на Seafood ресторант

Аз бих сложила вътре в мидите и специални визитки с карта къде да намеря ресторанта и информация за изненада, която очаква всеки представил визитката от мидата (тя трябва да е различна от обикновените визитки, за да измерим резултата) :-)


Пример 2: Уникално въздействие на марката кафе Folgers



Не бихте ли искали да опитате това кафе? Нали целта на рекламата е да събуди желание! E, тази за мен успя :-)












Пример 3: Кампания на niagarachamber.org за водопадите на Ниагара




Слоганът “Посетете водопадите на Ниагара” казва всичко!


А ето и една социална“Guerrilla Marketing” кампания на Nike в Прага. Вижте я в YouTube.com: http://www.youtube.com/watch?v=yFFMdi1-t6Q


Заповядайте и в нашата група на Guerrilla Marketing във Facebook на адрес: http://www.facebook.com/janet.naidenova?v=wall&story_fbid=414908046860&ref=notif&notif_t=wall#!/group.php?gid=91203901500&ref=ts за да споделяме заедно примери и да обменяме опит и информация за Guerrilla Marketing!

...........................................................................................

ЗАПОВЯДАЙТЕ НА ПОСЛЕДНИЯ ПРАКТИЧЕСКИ СЕМИНАР на Guerrilla Marketing “Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” за летния сезон и на летни цени!

20.08.2010 /петък/ и 21.08.2010 /събота/ София

За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг комуникационен канал за привличане на клиенти, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много успешни реални примери от българската практиката!
За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
………………………………………………

Няма коментари:

Публикуване на коментар