Напоследък забелязвам все повече и повече използването на нетрадиционни начини за привличане вниманието на потребителя и в България, а не само по света. Терминът Guerrilla Marketing се употребява все по-често от рекламните агенции в България. При над 40% свит рекламен пазар агенциите се опитват да запазят работните си места и обръщат по-голямо внимание на ефективността за клиента. Вече печалбата е тази, която трябва да води и клиентите и рекламните агенции.
За Guerrilla Marketing единственият критерий за ефективен маркетинг, в частност реклама (т.к. рекламата е само едно от 200 маркетинг средства на Guerrilla Marketing) е печалбата. Ако желаете да получите списъка с 200 маркетинг средства (100 офлайн и 100 онлайн) на Guerrilla Marketing, изпратете празен е-майл до аутореспондер: 200GM@sendfree.com и до минута ще получите списъка по е-мейл във Вашата пощенска кутия.
Винаги нося със себе си фотоапарат и търся нестандартното и когато го срещна, желая да го уловя и да го споделя с Вас. Ето и последните примери. Първият от тях е за нестандартен брендинг на българската марка Andrews’ Fashion. Марката стартира с мъжко облекло, след това разшири портфолиото си и с дамско модно облекло. Снимката е на камиона, с който снабдяват магазините на марката в България и е направена до Sky City в София, където марката има представителен магазин.
За Guerrilla Marketing единственият критерий за ефективен маркетинг, в частност реклама (т.к. рекламата е само едно от 200 маркетинг средства на Guerrilla Marketing) е печалбата. Ако желаете да получите списъка с 200 маркетинг средства (100 офлайн и 100 онлайн) на Guerrilla Marketing, изпратете празен е-майл до аутореспондер: 200GM@sendfree.com и до минута ще получите списъка по е-мейл във Вашата пощенска кутия.
Винаги нося със себе си фотоапарат и търся нестандартното и когато го срещна, желая да го уловя и да го споделя с Вас. Ето и последните примери. Първият от тях е за нестандартен брендинг на българската марка Andrews’ Fashion. Марката стартира с мъжко облекло, след това разшири портфолиото си и с дамско модно облекло. Снимката е на камиона, с който снабдяват магазините на марката в България и е направена до Sky City в София, където марката има представителен магазин.
Вторият пример за нестандартен брендинг е на минералната вода “Банкя”. Имах бизнес среща между Gartner (т.к. моята компания JNN Консулт ЕООД е маркетинг агенция за България на най-голямата консултантска IT компания в света) и потенциален клиент в офис в Бизнес Парк София в Младост 4. При асансьора заснех следните снимки:
Най-въздействащата реклама на минерaлната вода за мен е “Красота от всяка капка” във вид на “point of sаles” брандинг на минералната вода “Банкя”. Наистина оригинална идея, с толкова много красота ... от всяка капка:
Заповядайте във гр. Варна на 14.09.2009 г., където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” с подкрепата на Dir.bg. За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг канал за привличане на нови клиенти, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от практиката ми!
БОНУС: Всеки от Вас, който участва в семинара ще има шанса да спечели чрез томбола БЕЗПЛАТНА ДИРЕКТ РЕКЛАМА от 1000 клика (таргетирани потенциални клиенти) към уеб сайта си, предоставени от http://direct.dir.bg (на стойност 120 лв.), с която ефективно и икономично бихте могли директно да популяризирате Вашия бизнес! Сега получавате този уникален шанс! Възползвайте се! Таксата за участие е наистина ниска - само 99 лв. без ДДС.
За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
Ще се радвам да се видим 'на живо' във Варна на 14.09.2009 г.!
Няма коментари:
Публикуване на коментар