петък, 14 август 2009 г.

Guerrilla Marketing. Пример от България за нестандартен брендинг: бутилка Perrier

През изминалите летни дни, като че ли имаше моменти, в които лично на мен горещината ми дойде малко в повече. Шофирайки из улиците на София, в един миг с периферното си зрение съзирам една невероятна бутилка на френската минералната вода Perrier. Не можах да устоя на изкушението, спрях с колата и направих няколко снимки на този нестандартен пример за брендинг, за да го споделя с Вас!

Това е един наистина добър пример за Guerrilla Marketing – голямо въобръжение, малка инвестиция, запомнящ се ефект! Бих се радвала, ако създателите на тази идея се свържат с мен, за да публикувам техния пример в предстоящата ми книга, посветена на Guerrilla Marketing примерите от България.

А ето как изглежда истинската бутилка на водата с марката Perrier:


Още една снимка от входа на заведението, пред което бяха поставени двата храста с формата на бутилка Perrier.

По този повод бих искала да споделя с Вас и един прекрасен видео клип, създаден от Ogilvy Paris France, публикуван в Youtube.com на адрес:
http://www.youtube.com/watch?v=ntTaVWW33z8

Прекрасен клип! Няма как да не утолиш жаждата си с Perrier, нали! “Perrier спасява горещият град” – това е слоганът на кампанията! Поздравления за екипа, създал такова съблазнително желание за този продукт!

Дали, вече и Вие не искате бутилка Perrier?

......................................................................................................
Ще се радвам да се видим в гр. Варна на 14.09.2009 г. , където ще изнеса еднодневна интензивна практическа лекция “Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!” с подкрепата на Dir.bg. За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от практиката ми!

БЕЗПЛАТЕН VIP сайт от http://vip.dir.bg/kakvo_e_vip.php (на стойност 65 лв. за един месец) ще получи всеки един от Вас, който се регистрира и заплати таксата си за участие до 31.08.2009 г.!

БОНУС: Всеки от Вас, който участва в семинара ще има шанса да спечели чрез томбола БЕЗПЛАТНА ДИРЕКТ РЕКЛАМА от 1000 клика към уеб сайта си, предоставени от http://direct.dir.bg/ (на стойност 120 лв.), с която ефективно и икономично бихте могли директно да популяризирате Вашия бизнес! Сега получавате този уникален шанс! Възползвайте се! За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/

........................................................................................................

3 коментара:

  1. Ето и моят първи коментар, Жанет! Ивелина е. Клипа е уникален, завладяващ, задържащ внимание! Vive la France. vive le Perrier! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха... Като видях публикацията ти и ми стана забавно. Явно горе долу по едно и също време сме се впечатлили от едно и също място. Ето и моят материал от преди няколко месеца: http://biservalov.blogspot.com/2009/06/blog-post_21.html :)

    P.S. Такива бутилки има и на други места в София.

    ОтговорИзтриване
  3. Имате ли снимки и на другите места с бутилки. Ако сте ги публикували във Вапия блог, моля споделете ги с моите читатели!

    Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване