Ако имате 10 часа за да създадете печеливша реклама, то 9 часа ще трябва да отделите за създаване на заглавието!
Ето и 15-те полезни съвета на Guerrilla Marketing за създаване на велико 'Guerrilla" заглавие:
1. Вашето заглавие трябва да носи идея или да заинтригува читателя или слушателя да пoиска на научи повече
2. Говорете директно на читателя или слушателя, едно към едно, независимо дали 20 милиона души ще видят или чуят вашата реклама
3. Използвайте думи, които събуждат чувството за анонсиране на нещо важно
4. Тествайте заглавия, които започват с думите “обявява, съобщава, анонсира”
5. Тествайте заглавия, които използват думите ‘нов, нова, ново, нови”
6. Упоменете Вашата цена в заглавието, ако се гордеете с нея
7. Упоменете Вашия лесен начин на плащане
8. Предложете ценна информация направо във Вашето заглавие
9. Започнете да разказвате омайваща история; Guerrillas знаят, че маркетингът е действително истината, която е направена интересна
10. Започнете заглавието с “Как да ...”.
11. Започнете заглавието със “Защо?”, “Кой?”, “Вие”,”Това” или “Съвет”
12. Използвайте в заглавието стила на изказване на доволен клиент
13. Използвайте заглавие от една дълга дума
14. Напомнете на читателя да не забавя покупката
15. Адресирайте заглавието към определената личност; всеки ден има отделни личности, които искат точно това, което Вие им предлагате.
Споделете примери на Guerrilla Marketing с читателите на блога. Най-добрите публикации ще споделим и в страницата на Guerrilla Marketing във Facebook. Присъединете се към общността на Guerrilla Marketing в България: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500
..............................................
ПОКАНА ЗА ПРАКТИЧЕСКИ СЕМИНАР
“GOOGLE ANALYTICS – езикът на цифрите!”
София, 26.07.2011 /вторник/
Измеримостта онлайн е изключително важен аспект от цялостната маркетингова стратегия. Анализирането на статистиките на сайтовете чрез Google Analytics е критично важно за успеха на нашия бизнес.
За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар