петък, 30 септември 2011 г.

Guerrilla Marketing. Пример на Guerrilla Marketing от Каменица.

Първата бира на България – Каменица, сега в перфектна нова форма! За да подсили ефекта от новата модерна бутилка в настоящата си кампания, Каменица използва нестандартния брандинг на Guerrilla Marketing.

Ето как я улових с моя фотоапарат:
София, стадион “Васил Левски” до спирката на метрото: Новата модерна бутилка на Каменица

























А ето и в съседство новата перфектна форма на ул. Граф Игнатиев в София :-)





















Споделям с Вас и още два примера от България на Guerrilla Marketing: http://jnnmarketing.blogspot.com/2009/04/guerrilla-marketing.html
Присъединете се към общността на Guerrilla Marketing във Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500 и да споделяме заедно!

1 коментар: