сряда, 21 септември 2011 г.

Guerrilla Marketing. Как стартира IKEA България?

Беше горещ септемврийски ден. След обедно време. В програмата ми за деня остана час незапълнено със срещи време. Включих ноутбука и мобилния интернет и реших да ъпдейтна статуса си във Facebook. На стената видях спoделен пример на Guerrilla Marketing на моя “ученичка” от семинар по Guerrilla Marketing – Тони Калушкова от Велико Търново (създател на http://www.happymumsbg.com/). Примерът бе на Guerrilla Marketing кампанията “Време е за големи идеи”” на IKEA България! Благодаря ти, Тони! Мотивира ме да взема фотоапара, да посетя четирите локации в София и да заснема лично примерите на Guerrilla Marketing. И всичко това в рамките на този 1 свободен час :-)

Обичам кампаниите на IKEA, както писах в предишния ми пост в блога: http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/08/ikea-guerrilla-marketing.html и сегашните примери идват като естествено продължение.

Резултатът споделям с всички Вас!

София, Oрлов мост: гигантска чаша от IKEA



























София, паметникът на Съветската армия а парка на Свободата: гигантска масичка от IKEA




















София, стадион “Васил Левски” до спирката на метрото: гигантски стол от IKEA























София, площад "Света Неделя": гигантска ваза от IKEA



















Прекрасните момичета на IKEA България посрещаха с усмивка минувачите и им предоставяха визитката картичка на IKEA с адреса на магазина. Това бе единственото място, на което се споменаваше адреса на IKEA по време на кампанията преди откриването.
Ето какво пишеше на визитката картичка:










































Няма коментари:

Публикуване на коментар