Някои медии са ябълки, a други - портокали. Това , което работи в една медия може да не работи в друга. Guerrillas притежават интуицията за силата на всяка една медия. Те се осланят на силните страни в използването на дадена медия за да извлекат нейните най-големи преимущества. Ето какво знаят те за силата на медията:
· Силата на вестниците са новините. Маркетингът, който е пълен с новини се забелязва защото новините са на преден план в съзнанието на читателите.
· Силата на списанията е доверието, правдоподобността. Читателите несъзнателно придават същата правдоподобност на рекламодателя, която те асоциират със списанието.
· Силата на радиото е интимността. Обикновено радиото е ситуация едно към едно, която позволява интимна близост между слушателя и водещия.
· Силата на директната поща е неотложността. Офертите, които са валидни до определена дата и могат да изтекат преди получателят да реагира често ги мотивира да действат сега.
· Силата на телемаркетингът е близостта. Много малко медии Ви позволяват установите контакт в ситуация “дай и вземи” толкова изкусно колкото телефонът.
· Силата на брошурите е във възможността да предоставят детайли. Много малко медии Ви предоставят времето и пространството за развитие на Вашите ползи така както една брошура.
· Силата на малките обяви е в информацията. Никой не чете малките обяви с изключение на тези читатели, които търсят данни.
· Силата на Жълти страници е в повече информация. Тук, потенциалните клиенти получават поглед върху цялата конкурентна ситуация и могат да сравняват.
· Силата на телевизията е във възможността да демонстрира. Никоя друга медия не Ви предоставя възможността да показвате Вашия продукт или услуга в действие с ползите, които те предлагат. Телевизията все още е неопровержимия шампион в тежката категория на маркетинга.
· Силата на Интернет е интерактивността. Вие можете да привлечете вниманието на хората, да ги информирате, да отговаряте на техните въпроси, да вземете техните поръчки и да поддържате диалог с тях.
· Силата на табелите са импулсивните реакции. Табелите и знаците мотивират хората да купуват, когато те са си наумили да купуват. Табелите и знаците натискат спусъка на импулса и / или напомнят на хората за другия Ви маркетинг.
· Силата на флайърите (листовките) е в икономичността. Те могат да бъдат създадени, произведени и разпространени за много малко пари и дори могат да Ви донесат мигновени резултати.
· Силата на билбордовете е в напомнянето. Те рядко извършват цялата работа по продажбите, но са велики в активирането на паметта на хората за Вашите останали усилия.
Честита Баба Марта! Здраве и радост пожелавам на вас и вашите близки!
>>>>>>>>>>
Присъединете се към общността на Guerrilla Marketing във Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500 за да споделяме заедно!
>>>>>>>>>>
ПОКАНА за форумa на най-бързо развиващите се медии – Интернет и мобайл
IAB Форум България
14 март 2012 г. хотел Кемински Зографски, София
Ако имате интереси в областта на дисплей рекламата, мобилния маркетинг и измерването на ефективността на Интернет рекламата със сигурност този форум е за Вас. Ще се срещнете с водещите практици в областта на дигиталния маркетинг от България и Европа, ще видите най-новите тенденциите и ще се срещнете с ТОП рекламодателите в Интернет за 2011 г.
Специално зa читателите на блога, посветен на Guerrilla Marketing, IAB България - организаторът на форума на дигиталната индустрия предоставя специалeн код за отстъпка от 20%. Кодът е JNN, който се въвежда във формата за онлайн регистрация на адрес: http://forum.iabulgaria.bg/register/ За втори участник от една фирма има и допълнителна остъпка от още 10% :-)
Повече информация за IAB Форум България ще намерите на http://forum.iabulgaria.bg/.
..........................................................
сряда, 29 февруари 2012 г.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар