Задавали ли сте си въпроса как жените и мъжете възриемат формите и цветовете и как те въздействат на всеки от тях?
Проучванията показват, че формите и цветовете въздействат по различен начин върху жените и мъжете. Ако ги използвате правилно в логото, маркетинг материалите, рекламите, презентациите Ви, Ваият уеб сайт, блог и т.н. ще “надмислите” конкуренцията.
Затова нека разгледаме таблица 1, която показва как се възприемат формите и каква е тяхната асоциация, видимост, задържане в съзнанието и предпочитанието от мъже и жени. Използвайте това познание, когато създавате логото на Вашата фирма, търговската марка за Вашия продукт или решение, маркетинг материалите.
Сега нека разгледаме и таблица 2, която показва как се възприемат цветовете и каква е тяхната асоциация, видимост, задържане в съзнанието и предпочитанието от мъже и жени.
Повечето хора са визуално ориентирани и запомнят графични символи и цветове! Превърнете познанието за визуалното въздействие на формите и цветовете във Ваше предимство и го използвайте постоянно във Вашия маркетинг!
Това е моят скромен “Guerrilla Marketing” принос към Вашето познание за възприятието на формите и цветовете и се радвам да Ви бъда полезна!
Поздравления за полезната и информативна статия, Жанет. Ето това вече свързвам с тактиките на Guerrilla Marketing :)
ОтговорИзтриване