вторник, 31 март 2009 г.

Как жените и мъжете възприемат формите и цветовете и как те им въздействат?

Guerrilla Marketing постоянно използва проучванията в областта на психологията и разбирането на човешката природа. Само по този начин бихме могли да стигнем по-бързо до нашите потенциални клиенти, да бъдем по-близо до нашите клиенти и да ги превърнем във фенове на нашата марка.

Задавали ли сте си въпроса как жените и мъжете възриемат формите и цветовете и как те въздействат на всеки от тях?

Проучванията показват, че формите и цветовете въздействат по различен начин върху жените и мъжете. Ако ги използвате правилно в логото, маркетинг материалите, рекламите, презентациите Ви, Ваият уеб сайт, блог и т.н. ще “надмислите” конкуренцията.

Затова нека разгледаме таблица 1, която показва как се възприемат формите и каква е тяхната асоциация, видимост, задържане в съзнанието и предпочитанието от мъже и жени. Използвайте това познание, когато създавате логото на Вашата фирма, търговската марка за Вашия продукт или решение, маркетинг материалите.

Сега нека разгледаме и таблица 2, която показва как се възприемат цветовете и каква е тяхната асоциация, видимост, задържане в съзнанието и предпочитанието от мъже и жени.












Повечето хора са визуално ориентирани и запомнят графични символи и цветове! Превърнете познанието за визуалното въздействие на формите и цветовете във Ваше предимство и го използвайте постоянно във Вашия маркетинг!
Това е моят скромен “Guerrilla Marketing” принос към Вашето познание за възприятието на формите и цветовете и се радвам да Ви бъда полезна!

1 коментар:

  1. Поздравления за полезната и информативна статия, Жанет. Ето това вече свързвам с тактиките на Guerrilla Marketing :)

    ОтговорИзтриване