петък, 30 октомври 2009 г.

Guerrilla Marketing. Пример от България – Kids Shoe Park в София

Последните есенни дни в София бяха много топли и красиви, изпълнени с цветове. По 3-4 часа на ден прекарвам в колата, пътувайки из София за срещи с клиенти. Като консултант аз посещавам моите клиенти, за да им спестя тяхното време. Наблюдавам и търся новото, различното. Спирам колата, снимам и споделям с Вас.


В днешно време сме облъчвани от толкова много реклами, атакувани сме с толкова много послания дневно, че е голямо предизвикателство за тези, които създават реклама да привлекат вниманието ни, да го задържат и да запомним това, за което се отнася самата реклама. Guerrilla Marketing знае, че Вашият потенциален клиент трябва да е видял рекламата Ви 27 пъти, за да може да си спомни за какво е тя и от кого е!

Примерът, който бих искала да споделя днес с Вас е на детски магазин Kids Shoe Park в кв. “Иван Вазов” в гр. София, непосредствено до Южния парк. Недостатъкът, че магазинът за детски обувки се намира на втория етаж, до който се стига по външна вита стълба е превърнат в Guerrilla Marketing преимущество ето как: с нестандартен брендинг на марката Kids Shoe Park.

Още една снимка в по-близък план.





И снимка още по-отблизо. Нестандартно, не е скъпо и привлича посетителите. В духа на Guerrilla.



Анонс:

От началото на месец ноември стартирам инициатива, която ще Ви даде възможност да рекламирате Вашия бизнес, като публикувам в блога на Guerrilla Marketing http://jnnmarketing.blogspot.com/ най-интересните примери от Вашата практиката, които са нестадратни, ефективни и забавни. Изпратете Вашия пример на janet@jnn-marketing.com и запишете в Subject: “Пример Guerrilla Marketing в България”.

И не забравайте, че продължава регистрацията за практическия семинар “Guerrilla Marketing: Интернет маркетинг за твоя успех!” за Русе, Велико Търново, София и Пловдив. За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/

Ето какво споделя за практическия семинар, г-жа Тони Калушкова от Велико Търново, акушер по професия, с истински дух на Guerrilla, създател на http://www.happymumsbg.com/ - най-доброто място за бъдещите и настоящи мами, татковци и техните бебета от Велико Търново и региона:

4 коментара:

  1. Госпожо Найденова, моля, позволете ми да покажа магазини на втори етаж във Виена :
    http://vladimirproperty.com/component/option,com_hotproperty/task,view/id,688/Itemid,/
    ---
    Браво на Kids Shoe Park за смелостта да направят магазин на втори етаж !
    Успех !

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Ви, г-н Йосифов за коменатара!

    Успех от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря и за линка, със снимки от Виена на магазини на втория етаж!

    Наистина е смелост да направиш магазин на втория етаж! Това наистина ме впечатли и как са успели да превърнат недостатъка в конкурентно предимство :-) Браво за смелостта и въображението!

    ОтговорИзтриване