петък, 30 април 2010 г.

Guerrilla Marketing. Психологията на Интернет маркетинга – част 3 от 4.

След като разгледахме първите два от четирите аспекта на човешката природа, които има най-голямо влияние върху Интернет маркетинга - любознателността, публикуван на адрес: http://jnnmarketing.blogspot.com/2010/03/guerrilla-marketing-1-4.html и желанието за закупуване на продукт със значима стойност на най-изгодна цена, публикуван на адрес: http://jnnmarketing.blogspot.com/2010/04/guerrilla-marketing-2-4.html, сега ще Ви запозная с третия по ред аспект на човешката природа:

“СТРАХЪТ ОТ ГРЕШКА И ВЗИМАНЕ НА ПОГРЕШНО РЕШЕНИЕ” и как да го преодолеем

Това е най-голямата бариера при процеса на продажби. Хората се страхуват да не вземат погрешно решение при закупуването на Вашия продукт. Те се страхуват да не бъдат излъгани от Вас при покупката и да не получат продукта, който са очаквали. Съществуват два начина за преодоляване на този страх.

Първият начин е чрез предoставяне и добавяне на правдоподобност към Вашите рекламни послания. Правдоподобността се доказва чрез мнението, атестата, референцията на Вашите клиенти. Добавете към Вашия уеб сайт: "Kакво споделят клиентите за продукта/услугата?". Потенциалните клиенти ще повярват повече на клиентите Ви, отколкото на Вас! Затова винаги публикувайте мненията на Вашите клиенти за продуктите и услугите, които предлагате.

Чудесен пример за използването на този начин за преодоляване страха от грешка и взимане на погрешно решение са мненията на клиентите, завършили 4, 8 или 12 седмични сертификационни обучения по системата Guerrilla Marketing чрез Интернет, публикувани на адрес: www.jnn-marketing.com/GM.htm В качеството на още една гаранция и средство за преодоляване на страха, тук се предлага и възможността за 100% връщане на таксата за обучение след първата седмица, ако обучението не е оправдало очакванията на клиента!

Вторият начин за преодоляване на страха от грешка и взимане на погрешно решение е чрез предоставяне на гаранция, лишена от риск или дори по-добра гаранция. Дайте възможност на Вашите клиенти да върнат продукта и да получат парите си, ако продуктът не ги удовлетворява, независимо от причината. Или още по-добре би било, ако заедно с продажбата на продукта, предоставите безплатни допълнителни бонуси (например безплатен анализ, свързан с продукта, безплатна електронна книга, безплатен курс на обучение и др.), които клиентът може да задържи дори ако реши да върне продукта, който е купил.

Най-добрият начин за преодоляване на страха е да предоставите възможност на клиента за изпробване на продукта за определен период от време и закупуването му след изтичането на пробния срок. Например, производителите на софтуер, Интернет доставчиците най-често предоставят най-добрия от трите начини. От кого ще закупите продукта? От този който изисква първо да го платите и после да го получите или от този, който първо Ви предоставя възможността да изпробвате продукта за определено време и след това, ако желаете да го закупите?

Един успешен пример в българското Интернет пространство за тест на продукт преди да решите дали искате да го закупите е предложението за 30 дневен безплатен пробен тест на най-бързодестващата и с най-висока степен на защита антивирусна система в света NOD32. Можете да изтеглите NOD32 от адрес: http://www.nod32.bg/ и да го тествате безплатно за 30 дни. Опитайте! Толкова е лесно и нищо не губите! И ... можете да плащате месечно по 4,80 лв. с SMS!

.....................................................................................................
ПРАКТИЧЕСКИ СЕМИНАР
“Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за твоя УСПЕХ!”

14.05.2010 21.05.2010 28.05.2010 петък София

За 1 ден ще научите защо Интернет маркетингът е най-ефективният маркетинг комуникационен канал за привличане на нови клиенти, кое работи в Интернет, кое не работи в Интернет и защо, подкрепено с много примери от българската практиката! Ще срещнете проактивни хора като Вас и ще споделим този ден заедно! За повече информация и онлайн регистрация, посетете: http://www.guerrilla-marketing.eu/

Няма коментари:

Публикуване на коментар