събота, 27 юли 2013 г.

Guerrilla Marketing. Пример от NESCAFE!

Бързах към поредната среща за деня и търсех място за паркиране в центъра на София. Почти невъзможна мисия, но съзрях едно празно местенце в синята зона и се устремих към него, но тутакси погледът ми бе привлечен от нещо топло, оранжево и голямо насред парка. Привлича вниманието и напомня за марката. Това е поредният пример за Guerrilla Marketing в България. Този път от NESCAFE. Денят бе мрачен, хладен и тази топла (оранжева) чаша  NESCAFE събуди сетивата ми!

Мотивира ме веднага да взема фотоапара (винаги го нося със себе си) и да заснема видяното за да споделя този пример на Guerrilla Marketing с Вас.

Мястото е в София – паркът пред Народния театър.

Резултатът споделям с всички Вас! Насладете му се!





Ето и други примери на Guerrilla Marketing от България:

Един страхотен пример от ИКЕА България преди откриването: http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/09/guerrilla-marketing-ikea.html  





“Разбиващ пример” на Guerrilla Marketing на Sport Depot:
http://jnnmarketing.blogspot.com/2013/03/guerrilla-marketing.html


Присъединете се към  общността на Guerrilla Marketing във Facebook:   http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500  и нека споделяме заедно!

Приятно четене :-)

Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla Marketing Coach
Twitter: @jnnmarketing

Няма коментари:

Публикуване на коментар