Бързах
към поредната среща за деня и търсех място за паркиране в центъра на София.
Почти невъзможна мисия, но съзрях едно празно местенце в синята зона и се
устремих към него, но тутакси погледът ми бе привлечен от нещо топло, оранжево
и голямо насред парка. Привлича вниманието и напомня за марката. Това е
поредният пример за Guerrilla Marketing в България. Този път от NESCAFE.
Денят бе
мрачен, хладен и тази топла (оранжева) чаша
NESCAFE събуди сетивата ми!
Мотивира
ме веднага да взема фотоапара (винаги го нося със себе си) и да заснема
видяното за да споделя този пример на Guerrilla Marketing с Вас.
Мястото е в София – паркът
пред Народния театър.
Ето и други примери на Guerrilla Marketing от България:
Един страхотен пример от
ИКЕА България преди откриването: http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/09/guerrilla-marketing-ikea.html
Пример
от дрогерии Lilly:
http://jnnmarketing.blogspot.com/2012/05/guerrilla-marketing-lilly.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2012/05/guerrilla-marketing-lilly.html
Guerrilla
Marketing от
Каменица:
http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/09/guerrilla-marketing-guerrilla-marketing.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/09/guerrilla-marketing-guerrilla-marketing.html
Кампаниите
на MINI:
http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/04/guerrilla-marketing-guerrilla-mini.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2011/04/guerrilla-marketing-guerrilla-mini.html
“Разбиващ пример” на Guerrilla Marketing на Sport Depot:
http://jnnmarketing.blogspot.com/2013/03/guerrilla-marketing.html
http://jnnmarketing.blogspot.com/2013/03/guerrilla-marketing.html
Присъединете се
към общността на Guerrilla Marketing във Facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=91203901500 и нека
споделяме заедно!
Приятно четене :-)
Жанет
Найденова
Маркетинг
консултант
Certified
Master of Guerrilla Marketing Coach
Twitter:
@jnnmarketing
Blog: http://jnnmarketing.blogspot.com
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Няма коментари:
Публикуване на коментар