Неделята е ден,
изпълнен с позитивна енергия
за мен и ме вдъхновява за нов поглед към действителността. Отдавна искам да
споделя един ‘разбиващ’ пример на Guerrilla Marketing от България. Ето, че сега с радост го
споделям с Вас!
Guerrilla
Marketing отдава голямо значение на
психологическото влияние на посланието и кореспондиращият криейтив на
рекламата. Миналият месец най-голямата верига магазини за спортни стоки Sport Depot, партньор на известни марки като Adidas, Reebok, Puma,
Nike, Lotto, Champion и др., обяви зимна
разпродажба с разбиващи намаления – до 60% отстъпка за облекло, обувки и
екипировка!
За да подсили
посланието “Разбиващи намаления”, кампанията на Sport Depot използва и “Guerrilla” похвати за витрините на
магазина в “България МОЛ”. Като истински разбити витрини от хора, тичащи към
разпродажбата са :-) Вижте ги:
Вижте дали няма да си харесате нещо изгодно от "разбиващата разпродажба" и за вас. Посетете електронния магазин www.sportdepot.bg и вижте в раздел промоции :-)
Но, нали знаете, какво е казал Джей Конрад Левинсон – бащата на Guerrilla Marketing: “Може да имате най-впечатляващата реклама, която е спечелила всички награди за креативност, но ако тази реклама, не е донесла печалба за рекламодателя си, то тя не е Guerrilla”.
Но, нали знаете, какво е казал Джей Конрад Левинсон – бащата на Guerrilla Marketing: “Може да имате най-впечатляващата реклама, която е спечелила всички награди за креативност, но ако тази реклама, не е донесла печалба за рекламодателя си, то тя не е Guerrilla”.
В примера на Sport
Depot, тази реклама донесе и
печалби и спечели сърцата на клиентите! Да ги поздравим за този успешен роден
пример на “Guerrilla Marketing”!
Присъединете
си към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери:
Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla Marketing Coach
twitter: @jnnmarketing
Blog: http://jnnmarketing.blogspot.com
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Няма коментари:
Публикуване на коментар