вторник, 7 юли 2009 г.

Guerrilla Marketing. Какво наистина купуват хората?

“Най-добрият маркетинг от всички е този, който увлича след себе си перспективните клиенти и информира настоящите. Той изгражда доверие и приканва към покупка. Най-доброто и уникалното при него е, че той достига до хората. Затова, истината за тях ще Ви помогне да стоите далеч от конкуренцията и да греете в съзнанието на Вашите настоящи и потенциални клиенти.”

Откъс oт книгата "Guerrilla Marketing" на Jay Conrad Levinson

Вие може да си мислите, че знаете защо Вашите клиенти купуват от Вас, но има голяма вероятност те да купуват поради причини различни от тези, които Вие си мислите. Хората търсят голяма редица от ползи когато имат намерение да купуват. Ако комуникирате всяка една от тези ползи към хората, които ги търсят в момента, Вие виртуално извършвате продажбата. Хората не купуват защото маркетингът е умен, а защото маркетингът попада в съзвучен отзив със съзнанието на потенциалния клиент и неговия резонанс кара този човек да желае преимуществата на това, което продавате. Вашите клиенти не купуват, защото те са били в прицела на маркетинга или продажбата. Не, те купуват защото Вие сте им помогнали да разберат достойнствата да притежават това, което предлагате.

Какво наистина купуват хората?
· Хората купуват обещанията, които им давате
· Те купуват доверието, което сте изградили у тях или не купуват, ако сте пропуснали да го изградите
· Те купуват Вас, Вашите служители, Вашето обслужване
· Те купуват здраве, сигурност, успех, защита, любов и одобрение
· Те купуват Вашата гаранция, репутацията и доброто Ви име
· Те купуват мнението на другите за Вас и Вашия бизнес
· Те купуват очакванията, които поражда Вашия маркетинг
· Те купуват не само честни обещания, а обещания, на които може да се вярва
· Те купуват за тяхното бъдеще и бъдещето на компанията им
· Те купуват още известните марки срещу неизвестните имена
· Те купуват постоянството, което показвате към тях
· Те купуват престижа на медиaта, в която рекламирате
• Те купуват професионализма на Вашите маркетинг материали
• Те купуват стойността, която е различна от цената
• Те купуват свободата от риска, който поемате с Вашата гаранция
• Те купуват решения на техните проблеми
• Те купуват приемането на Вашите продукти и услуги от другите
• Те купуват удобството при покупката, плащането и много други
• Те купуват Вашата идентичност, така както сте я предали чрез Вашия маркетинг
• Те купуват неподправеността и предполагат, че това е начинът да се прави бизнес
• Те купуват лесния достъп до информация от Вашия уеб сайт
• Те купуват честността; за един нечестен свят това означава, че няма продажба
• Те купуват успеха; Вашият успех може да подхожда на техния
• Те купуват добрия вкус и го познават от сравнението му с лошия
• Те купуват бързината на обслужване и не обичат да чакат
• Те купуват доверието, което Вие показвате чрез Вашия бизнес.

Важно е също да знаете какво не купуват клиентите: измислени прилагателни; преувеличени претенции; умни заглавия; специални ефекти; маркетинг, който е много смешен; маркетинг, който загатва за аматьорщина; най-ниската цена за всичко (повече от 14% са тези, които правят това); недоказани неща; великолепни графики, които са по средата на посланието.

..........................................................................
Ще се радвам да се видим на 17.07.2009 с тези от Вас, които се регистрираха на http://www.guerrilla-marketing.eu/ за участие в практическата лекция на тема: “GUERRILLA MARKETING: ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГЪТ ЗА ТВОЯ УСПЕХ !”
Благодаря Ви! За мен ще бъде чест!

Няма коментари:

Публикуване на коментар