Guerrilla Marketing знае, че цветовете имат огромно психологическо влияние върху съзнанието на нашите клиенти, върху техния избор за покупка и превръщането на лоялните ни клиенти в ревностни последователи на бранда.
Всяка година Pantone Color Institute анонсира цветът на годината и цялата модна индустрия го очаква с нетърпение. За 2017 г. цветът е PANTONE 15-0343 Greenery! Един свеж и пикантен жълто-зелен цвят, който извиква в съзнанието ни първите дни на пролетта, когато заленината в природата се съживя, възстановява и подновява. Цветът на 2017 г. “Зеленина“ символизира търсенето ни към повторно свързване с природата и представлява великолепен нюанс на зеленото.
Източник: http://www.pantone.com/
Вижте прекрасното видео,
посветено на „Зеленина“ - цветът на 2017:
“Greenery се втурва напред през 2017 г., за да ни
изпълни с увереността, за която копнеем на фона на бурната социална и политическа
среда. Удовлетворявайки нашето нарастващо желание за подмладяване и съживяване,
Greenery символизира търсенията ни към повторното свързване с природата, един към друг и ни води към една по-голяма
цел!” – споделя Leatrice Eiseman, Изпълнителен директор на Pantone
Color Institute, един от най-уважаваните консултанти в света
в областта на цветовете и тяхното психологическо влияние.
Цветът на 2017 г. “Зеленина“ e жизнен, естествено ярък, успокояващ и
вдъхновяващ за ново начало и е
емблематичен за преследване на лични страсти и жизненост!
Цветовете на 2016 бяха два Rose Quartz и Serenity,
които носят спокойствие и релакс.
Цветът на 2015 бе „Марсала“- насърчаващ към творчество и експериментиране.
Цветът на 2015 бе „Марсала“- насърчаващ към творчество и експериментиране.
Цветът на 2014 г. бе цветът
на сияйната орхидея, който е завладяващ, магически, загадъчно
лилав, а през 2013 г.модерният цвят бе изумрудено
зеленият, изпълнен с блясък
и очарование.
Споделям с Вас и статиите за влиянието на формите и цветовете, които ще Ви бъдат полезни:
Guerrilla Marketing и емоциите на цветовете в маркетинга >>Влиянието на цветовете в маркетинга >>Как жените и мъжете възприемат формите и цветовете и как те им въздействат >>
Споделям с Вас и статиите за влиянието на формите и цветовете, които ще Ви бъдат полезни:
Guerrilla Marketing и емоциите на цветовете в маркетинга >>Влиянието на цветовете в маркетинга >>Как жените и мъжете възприемат формите и цветовете и как те им въздействат >>
Нека 2017 е изпълнена със зеленина, жизненост и ново начало за всички Вас!
Присъединете се към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери!
Присъединете се към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери!
..................................................................................
Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla Marketing Coach
GSM: +359
888 616 498
twitter: @jnnmarketing
Blog: http://jnnmarketing.blogspot.com
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Guerrilla Marketing във Facebook:
https://web.facebook.com/groups/guerrillamarketingfans/
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Guerrilla Marketing във Facebook:
https://web.facebook.com/groups/guerrillamarketingfans/
.....................................................................................
Аз съм специален, финансови международен
ОтговорИзтриванев една банка, аз използвам този сайт да ви уведомя, че аз давам
лични заеми с лихва от 3 % за период по ваш избор. И изплащане започва 3 месеца след
Прехвърляне на средства от молбата си кредит на вашата банкова сметка.
Не се колебайте да се свържете с мен за повече информация, ако имате нужда.
Тук е моят имейл адрес: geogialuiza@gmail.com
Благодарение на вас.