Прекрасната вечер навън
и лятното настроение ме вдъхновиха да напиша и споделя тази цветна публикацияJ
Колко важни са
цветовете за логото на марката и с какво се свързват те в съзнанието на
потребителите? Guerrilla Marketing обръща особено внимание на комуникацията
чрез цветовете и влиянието на цветовете
за мотивацията на хората!
Вижте прекрасната инфографика за
цветовете и с каква емоция се свързва всеки от тях в съзнанието на клиентите:
- жълт: оптимизъм;
- оранжев: приятелство;
- червен: вълнение;
- лилав: творчество;
- син: доверие;
- зелен: спокойствие;
- сив: баланс.
Научете повече за цветовете, формите и тяхното влияние в маркетинга от статиите в блога:
Присъединете се
към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери!
..........................................................................
Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla
Marketing Coach
GSM: +359 888
616 498
e-mail: jnnconsult@gmail.com
twitter: @jnnmarketing
LinkedIn: bg.linkedin.com/in/janetnaidenova/
Blog: http://jnnmarketing.blogspot.com
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Seminars: http://www.guerrilla-marketing.eu
Няма коментари:
Публикуване на коментар