петък, 31 юли 2015 г.

Guerrilla Marketing и емоциите на цветовете в маркетинга

Прекрасната вечер навън и лятното настроение ме вдъхновиха да напиша и споделя тази цветна публикацияJ

Колко важни са цветовете за логото на марката и с какво се свързват те в съзнанието на потребителите? Guerrilla Marketing обръща особено внимание на комуникацията чрез цветовете и влиянието на цветовете за мотивацията на хората!

Вижте прекрасната инфографика за цветовете и с каква емоция се свързва всеки от тях в съзнанието на клиентите:

  • жълт: оптимизъм;
  • оранжев: приятелство;
  • червен: вълнение;
  • лилав: творчество;
  • син: доверие;
  • зелен: спокойствие;
  • сив: баланс.



Научете повече за цветовете, формите и тяхното влияние в маркетинга от статиите в блога:
                           



Присъединете се към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери!

..........................................................................
Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla Marketing Coach
GSM: +359 888 616 498
twitter: @jnnmarketing

Няма коментари:

Публикуване на коментар